dinsdag 1 november 2011

Nothing can stop the free 70-431

Ik stelde haar aan de te nemen Microsoft 70-431 examen met de woorden die mijn student tegen me zei. Na een lange tijd aan het praten, stemde ze, weet je hoe blij ik was! Ongeveer 2 dagen later, mijn student besloten om een ​​training bij te wonen klasse, dus maakte ik mijn geest om alle dingen voor te bereiden op mijn dochter. Maar toen ik kwam om haar te vertellen, dat zij aan de klas bij te wonen 's nachts aan de materialen studeren, ze ruzie met mij! Een verrassing bleek een leed voor mij!
Niets kan stoppen met het gratis 70-431
Ze wist niet volg mijn afspraak, in plaats dat ze de studie materiaal gekocht op een website lijkt dit. Ik kan niet begrijpen haar verspilling van geld! Zoals u weet, de kosten voor de training klasse is echt duur, ze had de werken die ik deed voor haar verspilde, het is erg boos op mij en ik was niet meer met haar te praten vanaf dat moment.
In vergelijking met mijn student, was ze een makkelijker leven leven voor de voorbereiding op het examen, was ik teleurgesteld over haar houding en voelde dat ze niet te doen uit het hoofd, zodat onze relatie was erger dan voorheen. Microsoft SQL Server 2005 Implementatie & Onderhoud
Echter, vorige week dat ze het examen met het verstrijken score 98%, integendeel, mijn leerling niet gelukt! Ik heb nog steeds niet kan begrijpen is voor de bewerking en het resultaat tot gisteren, mijn studententijd kwam me vertellen dat dunps is een website die professioneel op het leveren van studiemateriaal voor de Certificatie van IT, biedt de minste hoeveelheid van vragen, maar de beste kwaliteit, die Het is niet nodig voor de leerlingen om heel hard studeren.
Ik heb herkende mijn fouten, maar ik weet niet hoe de relatie tussen mijn dochter en mij veranderen! Kan iemand me helpen? 70-431 Microsoft SQL Server 2005 Implementatie & Onderhoud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten