maandag 7 november 2011

Easily passed my Nortel 922-104 exam

Ik ben een school leraar, ik ben zo trots op mijn positie, mijn baan, vanwege mijn stoute jongens, ze waren erg activiteit op school, ze nam deel aan alle dingen, georganiseerd door instituut, academie ... en won een stuk award! Het maakte me heel trots! Maar voor dit, werkten ze hard aan hun studie, bijna ze langs alle examens in de vier jaar, we waren altijd de nummer 1 in onze school, ik kreeg ook zo'n veel award!
Echter, de tijd vliegt, is het tijd om afscheid te nemen van onze gelukkige tijd! Misschien is dit de laatste dag dat ik kan blijven met al mijn leerlingen, morgen zullen zij uit aan de samenleving werken voor hun toekomst! Vier jaar zijn verstreken, het is echt een lange tijd voor zo'n vrouwen van middelbare leeftijd als ik! Het heeft mijn vier jaar tijd om te verblijven met deze mooie studenten, alle dingen komen naar me op dit moment!
Nog herinneren dat een half jaar geleden, een van mijn studententijd John kwam me vragen of het goed is om te nemen wat IT-certificeringen, zoals 922-104 vraag , Dan hadden we een halve dag discussie met alle mijn klas! Tot mijn verbazing, de helft van hen besloten om de IT-examens van Nortel 922-104 Communication Server 1000 Rls.6.0 Upgrades voor ingenieurs te nemen, begon ik te maken over hun passerende tarief tot een dag kwamen ze om me te vertellen dat er geen noodzaak om zorgen over maken! Ik vroeg me af wat hen zo zeker. Maar ze zeiden, het is gewoon een verrassing voor mij!
Enkele dagen later gebeurde een kans, kreeg ik dat ze allemaal het studiemateriaal online, dat is een website die op IT-certificeringen gekocht, nadat bekend van de goedkope prijs, heb ik ze geadviseerd om niet te geloven voor de bedrogen website, maar zeiden ze allemaal mij niet om over die zorgen voor hun 100% geslaagd garantie! Ik weet niet hoe dat te doen, maar laat ze doen.
Ik zocht op internet en vind de site, tot mijn verbazing, het is echt een sterke website, maar de prijs voor hun dumps is erg goedkoop en slechts een kleine hoeveelheden vragen om te leren, en ze guarrantee voor de passerende score, waardoor me zo verbaasd! Wat meer is, al mijn leerlingen geslaagd voor de Nortel heel gemakkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten