donderdag 3 november 2011

Accelerated CCSE NGX R65

Nog herinneren dat een half jaar geleden, een van mijn studententijd John kwam me vragen of het goed is om te nemen wat IT-certificeringen, zoals 156-915.65 vraag , Dan hadden we een halve dag discussie met alle mijn klas! Tot mijn verbazing, de helft van hen besloten om de IT-examens van Check Point 156-915.65 Accelerated CCSE NGX R65 te nemen, begon ik te maken over hun passerende tarief tot een dag kwamen ze om me te vertellen dat er geen zorgen te maken over dat! Ik vroeg me af wat hen zo zeker. Maar ze zeiden, het is gewoon een verrassing voor mij!
Enkele dagen later gebeurde een kans, kreeg ik dat ze allemaal het studiemateriaal online, dat is een website die op IT-certificeringen gekocht, nadat bekend van de goedkope prijs, heb ik ze geadviseerd om niet te geloven voor de bedrogen website, maar zeiden ze allemaal mij niet om over die zorgen voor hun 100% geslaagd garantie! Ik weet niet hoe dat te doen, maar laat ze doen.
Ik zocht op internet en vind de site, tot mijn verbazing, het is echt een sterke website, maar de prijs voor hun dumps is erg goedkoop en slechts een kleine hoeveelheden vragen om te leren, en ze guarrantee voor de passerende score, waardoor me zo verbaasd! Wat meer is, al mijn leerlingen geslaagd voor de Check Point heel gemakkelijk!

Bij upgraden naar R65, die Check Point producten niet een vergunning nodig upgrade te NGX
de huidige?

A. Geen, alle versies vereisen een licentie-upgrade

B.VPN-1 NGX (R64) en later

C.VPN-1 NGX (R60) en later

D.VPN-1 NG met Application Intelligence (R54) en later

Antwoord: C

Geen opmerkingen:

Een reactie posten