woensdag 2 november 2011

HP StorageWorks ASE 2008 Delta Exam

Ik ben getrouwd met mijn vrouw een jaar geleden, voordat getrouwd, we een mooie toekomst beschreven met voldoende salaris en gelukkig leven, dus ze besloot om te studeren voor -test HP0-J14 stortplaatsen HP StorageWorks ASE 2008 Delta examen certificering die haar kunnen helpen met een hoog salaris. Echter, verschrikkelijk het leven kwam bij mij vanaf dat moment.
In eerste instantie zei ze dat het heel gemakkelijk voor haar, zodat ze onderzocht door zich alleen met de studie materialen gekocht in boekhandel. Ik deed het hele huishouden. Maar met haar aan te moedigen, was het leven nog steeds geweldig om mij en mijn familie tot ze gefaald in het examen. Ze opvliegend werd, ik wist niet wat te doen ...
HP HP0-J14 certificering kostte veel weg van ons, maar het is nog steeds niets voor ons, we nog steeds geloven totdat mijn vrouw te horen kreeg opnieuw niet, alles kwam naar me toe ... Ik heb zelfs kan het niet uitstaan ​​dat de passerende score was slechts 58%.
Focus en analytisch onderzoek van HP0-J14 vragen We zijn allemaal teleurgesteld en besloot op te geven hoewel het zou kunnen betere toekomst brengen voor ons! Een gebeurde kans, we horen, een website die studie materialen die voor IT-certificeringen. Met de belofte voor de garantie op volledige terugbetaling als niet door bij de eerste keer, wilde ze hebben een opnieuw proberen! Tot onze verrassing, mijn vrouw leerde het ook zeer eenvoudig, slechts een paar studiemateriaal, wat meer is, ze geslaagd voor het examen in 3 weken met de 97% score om te slagen! Alle vraag

Welke multi-path chauffeurs zijn opgenomen in het MPIO driver pakket? (Selecteer drie.)
A. buschauffeur
B. poort filter driver
C. Secure Path driver
D. systeemstatus driver
E. disk driver vervangen
F. Matrix Storage Manager driver
Antwoord: ABE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten