maandag 7 november 2011

Check Point Security Administration NGX

We hebben de Check Point Check Point Security Administration NGX 156-215 examen , Maar toen we de grote hoeveelheden studiemateriaal zag, werden we een beetje angstig. We bestudeerden dag en het licht tot op een dag voelde ik dat we niet konden de belangrijkste punten van de echte test vast te leggen, dus ik ging de professional Check Point forum om anderen ervaren te kopiëren.
Een gebeurde kans, vond ik dat veel mensen de stortplaatsen gekocht in de dezelfde site online, dus ging ik! Voor hun guarrantee van de score om te slagen en het professionele team, wilde ik een poging te hebben, dus ik vroeg aan mijn man, na een korte tijd agruing, hebben we besloten om te kopen! De na-verkoop dienst vertelde me dat ik moet alleen al de 156-215 dumpt ze bieden te leren. Dat is echt een makkelijk ding, gebruikten we een uur per dag op onze studie, ongeveer 2 weken later, hebben we de namen Check Point Check Point Security Administration NGX echte test. Weet je wat er gebeurd is? Alle vragen kwamen uit hun stortplaatsen! Natuurlijk zijn we allemaal geslaagd! Nu krijgen we een betere en verdienen een hoger salaris, maar wij niet tevreden zijn, zullen we blijven werken voor meer certificeringen, en voor onze betere toekomst!

 Wat wil je configureren om een ​​applicatie te starten wanneer bepaalde verkeer gaat via bepaalde regels?

A. SNMP-trap alert script

B. Door de gebruiker gedefinieerde alert script

C. Aangepaste scripts kunnen niet worden uitgevoerd door middel alert scripts.

D. Pop-up alert script

Antwoord: B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten